12 Ocak 2008 Cumartesi

Hayatınızda İyi Şeylere Yer Açın!

Özgür olmak biraz da yüklerden kurtulmak anlamına geliyor benim için. Bu sene biraz "safra" atacağım. Bir yaşam koçu, "hayatınızda yeni, iyi şeyler istiyorsanız onların size gelebilmesi için hayatınızda yer açmalısınz" diyordu. İşim de dahil, bir çok konuda daha iyisi için hayatımda yer açıyorum.

Size de tavsiye ederim. Elinizdekileri, gününüzü dolduran işleri, yaptıklarınızı, sahip olduklarınız gözden geçirin. Birçoğunun gereksiz olduğunu göreceksiniz.

Benim kuralım şu:
- Buna şu an ihtiyacım var mı?
- Peki, yarın ihtiyacım olur mu?
- İleriki bir zamanda ihtiyaç duyar mıyım?

İlk soruya cevabım "evet" ise bu şey hayatımda biraz daha kalmalı, "hayır" ise bu şeyi hayatımdan en uygun şekilde çıkartmayı planlarım. Kalabalıklardan kurtuldukça yeni ve iyi şeylerin hayatınıza ne kadar hızlı girdiğine şaşıracaksınız!

Ben bu sene bunu ilk olarak arkadaş, eş, dost, akraba ziyaretleri için yaptım. Kafamda bazı proje fikirleri vardı. Bana direkt faydası olmayacak, ama sanki zorunlulukmuş gibi saatlerini harcadığım bu projeleri iptal ettim. Birden insanlarla görüşmek için vakit bulabilmeye başladım ve birçok dostumla görüşmeler yaptım. Keyifli zamanlar geçirdim.

Sizin anlayacağınız;
Dönem dönem hayatımızı gözden geçirip, gereksiz angaryaları şöyle bir silkeleyip, yeni arayışlar ve iyi şeyler için hayatımızda yer açmalıyız. İnanın beklediğinizden daha iyisini bulacaksınız!

Hiç yorum yok: